perjantai 13. joulukuuta 2013

Kotimaan paketti




                                                            Olen rakastettu!

                                                            Olen ihana, upea,
                                                            täydellinen,
                                                            uskomattoman kaunis.

                                                            Minussa on se rakkaus,
                                                            rohkeus, luovuus,
                                                            anteeksianto

                                                            jota olen koko elämäni
                                                            etsinyt.

                                                           Uskon  ja luotan.
                                                           Olen siivellä.
                                                           Olen turvassa.
                                                           Olen perillä.

                                                           Olen rakastettu.
                                                           Olen aina ollut.
                                                           Olen aina oleva.

Kuinka ihanaa olikaan lähettää kotoinen paketti maailmalle. Kuinka ihanaa olikaan paketin saajan avata tuoksuva ruisleipä ja tuttu salmiakkipussi. Paketoitua välittämistä, rakastamista, läheisyyttä. Pitkän matkan halauksia.

Enkelit,  taivaan postinjakajat ja viestin välittäjät,  jakelevat meille paketteja puunrunkoenkelissä, jääikkunassa.  Pitkän matkan voimahalauksia arkeemme ja elämäämme, että muistaisimme olevamme kaivattuja ja rakastettuja maailman matkallamme.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti